quinta-feira, maio 11, 2006

Um dia de trabalho - A work day

Tartaruga no meio da estrada - Turtle in the middle of the roadGalera, o dia foi duro... Mas eu tive uma boa idéia (eu acho...). Sempre que eu tento explicar o meu trabalho, ninguém entende... Então eu pensei em fazer um videozinho, pra ver se a galera tem uma idéia melhor do que eu faço. Espero que gostem!

Depois disso, quando eu tava voltando do trabalho, passando pela estrada, vi uma tartaruga bem no meio dela, e um carro quase passou por cima! Fiquei com dó da bichinha, e levei ela pra perto de um laguinho, na beira da estrada... Acho que é pra lá que ela queria ir, porque era pra lá que ela tava virada. Se não for, tadinha...



======================================

Guys, the day was really tough... But I had a good idea (I think...). Aways when I try to explain my job, no one can understand... So I thought about making a small video, so people could have a better idea about what I do. Sorry guys, but it's mainly in portuguese, but I hope you can still enjoy... Maybe someday I will make one in english.

After this, when I was coming back from work, walking up the road, I saw a turtle right in the middle of the road, and one car almost ran over it! I felt pitty for this little turtle, so I took it to a lake close to the road... I think it's where it wanted to go, because it was headed towards the lake. If not, what a pity...

4 comentários:

Anônimo disse...

Cassiano!!

Putz... que show tua idéia!!! O vídeo ficou muito legal!!!

Agora ja tenho uma idéia do que vc anda aprontando por aí!! ahahaha...

ah! Nem precisava dizer que vc adora esse trabalho... dá pra notar de longe!!!

beijo!!

Anônimo disse...

Why don't you just put english subtitles in the movie, so you don't film another one and satisfy your english speakers visiters...

Cassiano disse...

Good idea! I haven't thought about this before... I will try to make subtitles and I will publish as soon as possible, ok?
Thanks for your idea!

Anônimo disse...

Cassis, tá show o blog!! li ele todo agora... Com ele, tu dá uma boa noção do que é essa empresa "mito" pra galera daki do ITA!

Boa sorte ai no trabalho!
Jozz, COMP'09 :P